måndag 22 juni 2009

Min träning...

Igår kväll så gick familjen en promis runt sjön, upp förbi grodtjärn och sen hem igen... En promenad på över en timme :) I början höll jag jämna steg med Lars men efter varvet runt sjön så gick det saktare och saktare :) orkar inte hålla samma tempo längre... Idag körde jag aerobic på Egan.. lite nytt folk så jag bestämde mig där för att köra lite lättare :) men lika jobbigt för det!! Det var min träning gott folk *ler*



Dom här söta såg vi vid grodtjärn igår kväll :))

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Härligt med gemensam prommis:O)

Nu börjar jag och J hålla samma tempo när jag är grav..han går liiiite långsammare, hi hi;O)
Brukar skoja att när jag kommer vara höggrav så går vi lika, hi hi

Ha en toppen dag.
kram

Linda sa...

Jossan: Jaa det var de, å Leon var så snäll i vagnen hela tiden :))
Jasså.. du går lite snabbare alltså.. *ler* nää nu äre Lars som håller upp tempot!!

Kraaam på dig vännen!!

veronika sa...

hihi jamen du har ju bebis i magen jue;) då får man lov o gå lite saktare hihi;)

Linda sa...

Veronika: Jaa det är ju sant!! *hihi* Hoppas allt är bra med er!!

Kraaam