måndag 29 juni 2009

Vatten?!!

Idag har det varit jättefint väder igen.. det är ju bara så skönt och jag ska inte klaga!! Men dom som känner mig vet att jag inte är så bra på att dricka under dagen.. och eftersom man är ute hela långa dan på jobbet så kan man lätt få lite vätskebrist! Det jag skulle komma till var ju att jag hade även pass idag.. aerobics!! Å det var så varmt och kvaft i salen så jag trodde att vi skulle rinna bort!! *ler* Jag kände mot slutet av passet att huvudet dunkade lite och det påminnde mig om att jag måste dricka liite bättre imorgon, I promise ;)




Min son nu ikväll :) härlig stil va?!!

8 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Ha ha, vad roligt! Jullan ser typ oikadan t just nu:-)

Kram Kakis

Fia sa...

Dödsskön kille ;D

Å vad tror du om en date imorrn kväll? Vi kan ju bara titta förbi en sväng tänkte jag.. Håller me dig om att det är för lite snusnig ;)

*KRAMA*

Åsa sa...

Ja det är Viktigt att drick bra ;)

Du får komma ner till Sthlm och ta lite inspirationsklasser ;)

Ha en bra dag i värmen!
Kramar

Linda sa...

Kakan: Haha.. jasså.. jaa ganska vanlig ställning i vårt hus!! *ler*

Fia: Jaaa det blir jättebra!! Va kul :)) Vi hörs nåt på telen då innan!!

Åsa: Jaa jag vet, var lite bättre idag iallafall... Mmm det skulle va väldigt skojjigt, ska fundera på saken!! ;)

Kraaaam på er

Pernilla sa...

Men vilka fina bilder du lagt in, de va ett tag sen jag kikade in här ;) Å grattis till en till son!

Ha det så bra & drick H2O *ler*

Kram kram
Pernilla

Åsa sa...

Underbart hur de kan fortsätta att sova ibland ;)

Glöm inte vatten... viktigt :P

Mathilda sa...

Det ligger utanför Alnö, typ vid Stornäset :) Eller fågeltornet, som dom flesta utbölingar brukar veta vart det är! ;)

hihi

Linda sa...

Pernilla: Jamen tack!! *ler* Å idag har jag faktiskt varit ganska duktig iallfall... mera vatten än igår!! *bra* ;)

Åsa: Jaaa eller hur?!! Å så kan man höra hur dom slår i huvudet och så.. men bara fortsätter snarka *ler*

Mathilda: Hihi.. du menar att jag är en utböling då?!! Okej.. inte för att jag vet ändå riktigt!! :)

Kraaam på er!!