onsdag 21 april 2010

21/4-10

# Natten var bättre.. Lillen var inte alls lika ledsen, så vi fick sova helt ok :))

# Förmiddan var pest.. Lennox var ledsen hela tiden, spottade bara ut nappen och grät.. Det kändes som om han sov ända fram till klockan ett.. inget annat hjälpte!

# Eftermiddan var mycket bättre!! :) Lennox var glad och kunde vara vaken i två timmar åt gången.. Leon och jag lekte kurragömma i lekparken :))

# Kvällens pass blev succe igen ;) Superskoj!!!



Längtar tillbaka :)) *hjärta*

3 kommentarer:

Milica sa...

hur är de med han?? ee han förkyld?? eller beror de på nått annat?? Hoppas han kryar på sig snart iaf =)

Kraam

Linda sa...

Mimmi: Heeej sweetie :)) Jag tror det är tänderna som spökar, men jag vet inte! Igår var han feberfri och glad.. men det verkar inte bli nån bra dag idag... Jag har hälsat mamma iallfall..

Stooor kraaam

Milica sa...

neeej stackar!! jag hoppas dom där tänderna växer klart nån gång så han kan få vara sitt underbara jag igen =).. okai tack så mycket!!!

Världens största kram till er!!