tisdag 27 april 2010

Kompisar...

På förmiddan åkte jag och mamma och kollade på en läga till henne.. Den var jättefin, men kanske i minsta laget.. Så jakten fortsätter!! Sen åkte vi till Bim för en efterlängtad lunch :) Mamma hade aldrig ätit där och jag tror hon blev mer än nöjd :)) Hämtade Leon klockan två och sen var det full rulle här hemma.. Leons kompis Manfred kom över och dom lekte tillsammans hela eftermiddan, vi bjöd även Manfred på middag.. köttbullar och makkisar blev det ;) Nu sover båda pojkarna och jag ska lägga mig i soffan, kanske slumrar till lite innan Desp, you never know ;)


4 kommentarer:

Miss E sa...

Meeeeen vilka rara :-D....å stora killen har man ju inte träffat på evigheter jue!!! <3

KRAAAAM

Linda sa...

Miss E: Nää det var ju toklängesen :) Å visst går det fort, jag har ju värsta stor killen nu.. snart väntar skolan!! Ghaa..

Kraaam

Angelica sa...

Hej Linda!
Hur stor lägenhet är din mamma ute efter? Jag har ju min etta kvar på Östermalm på 50 kvm, med stor toalett, klädkammare & sovalkov, på bottenplan i ett flerfamiljshus om de skulle vara nå? Hör av dig isf! /Angelica på jobbet

Linda sa...

Angelica: Heeej!!! Å va gullig du är som tänker på oss.. men hon vill ha nåt större.. hon har en två nu på 65 kvm men vill nog ha lite större ändå :) Vi kommer och hälsar på imorgon, hoppas du jobbar!

Kraaam