lördag 17 april 2010

Räksmörgås...

Idag blev det en fika på 1891 med bästaste tjejerna :)) Lotta var hemma så det var extra trevligt!! Jag tror att alla tog en räkmacka, lyx eller vanlig.. å vi var sju stycken :)) Å dom är väldigt goda måste jag säga!!



När jag kom hem svirade jag om och åkte ner på egan.. körde intervaller på bandet.. promma 3 min och springa 2 min :)) å det räcker gott och väl för mig... Tycker verkligen inte om att springa så intervaller passar mig perfekt! Totalt blev det 30 min å det kändes bra! Snart ökar vi ;)

2 kommentarer:

Suz sa...

Duktigt duktigt!!
Hur ska vi göra m min träning då? Förslag tack ;-)

Vet du, jag måste passa både på mån, tis och ons för lunch. Har mkt på jobbet m både kontorsmöten och kundbesök. Torsdag kanske?

Kramis

Linda sa...

Suz: Hihi... bara jag får min date så ska jag fixa din träning ;) Okej.. men vi kan väl höras på telen innan torsdag då, jag tror jag kan då.. men det kan ju komma nåt emellan.. :) Sköt om dig och hälsa familjen!!

PUSS!!!