tisdag 13 april 2010

Dance aerobic..

Idag åkte jag ner på egan för att styra upp mina två block som jag ska köra tillsammans med Uffe imorgon :)) Jaa det är sant, äntligen ska jag köra ett danceaerobic!!! Halv sju imorgon.. KOM!!!

På eftermiddan åkte vi till Mattias och Vilgot :) Hade med oss en försenad present från Thailand :) Fikade och surrade lite innan vi åkte hemåt igen :)





Nu sover pojkarna och jag ska ner och bada lite.. har fått mjölkstockning i ena bröstet, så jag har masserat, pumpat och även duschat en gång redan :) å nu blir det alltså ett bad! Hoppas det inte blir nå värre än vad det är nu...

3 kommentarer:

Fia sa...

Hoppas det går över i bröstet snart vännen!!! Ringde du barnmorskan???? :)

<3

Milica sa...

Faaan vad kul :) o Jag ska också börja träna igen =D köper ett års kort nu när lönen kommer =D kan vi va nybörjare tillsammans ;)

Många kramar!!

Linda sa...

Fia: Jag tycker nog det är bättre idag :) *hoppas* Och nää jag ringde inte, pratade jue med dig ;)

Mimmi: Vaa äre sant?!! Va kul :)) Har du fått förlängt eller?!! Då ses vi snart på Egan!!

Kraaam