torsdag 15 april 2010

Förkyld?!!

Å nej.. jag tror jag håller på att bli förkyld... icke bra! Har inte tid med det nu, å jag som har kommit igång med träningen så bra! Så idag blev det ingen träning, vilar mig iform tills imorgon ;) Annars har vi bara softat på här hemma.. med det menas plockat, hängt tvätt, diskat och lagat mat.. mm ;) Kan inte förstå hur mycket man än städar så ser det likadant ut efter fem minuter.. :) Nu sover Lennox, Leon och pappan duschar och jag ska lägga mig framför tv´n.. inge mera plock idag :))




PUSSGURKOR!!! ;)

4 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Lennox lill-lugg är sååå gullig:-)

Elin är ju 2,5 år och har ju knappt nåt hår än, men det kommer väl!

Kram Kakan

Milica sa...

Men dåligt söta dom är då =).. Hoppas du inte blir sjuk nu vännen!!

Många kramar!!

Suzanne sa...

Skickar lite "bort-med-er" vindar till förkylningssymptomen ;-)

Dessa kort på pojkarna är UNDERBARA! Kortet längst ned förtjänar att bli en förstoring tycker jag =)

Kram kram

Kanske vi kan ses nåt nästa vecka?

Linda sa...

Kakan: Hihi.. jaa visst är den söt... å nu har han blivit solblekt oxå :))

Mimmi: Jaaa å dom längtar efter dig!!! Kom upp nån kväll vettja :))

Suzanne: Joo jag kände vindarna, för jag är inge sämre iallfall :)) Tack!! Jaa jag tycker att det sista oxå är fint.. vi får se vad det blir :)) På måndag kanske?!!

PUSS!!!