tisdag 6 april 2010

Jetlag..

Sådär.. då var man hemma igen :)) Resan gick jättebra.. vi flög ju på natten så båda Leon och Lennox sov nästan hela resan.. och tåget tar ju bara 3 timmar, så det var nästan smärtfritt ;) Igår somnade Lennox kvart över sex och jag å Leon halv åtta :)) Liite trött bara ;) tur att jag la mig i tid då lillen vaknade halv sex, superpigg!! Idag står uppackning och tvättning på schemat å imorgon blir det dagis igen för Leon, känns skönt att komma in i rutiner igen :) För min del blir det BRA mat och MERA träning!! Deal?!!





8 kommentarer:

Fia sa...

Fin ny bild på familjen! :D Tummen upp!!!!!

<3

Anonym sa...

Välkomna hem igen!
Ni ser ju ut att ha haft det jättebra o bruna i fina är ni oxå :)
Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Välkommen hem igen:D
Fina ni är!!

Kramar

Åsa sa...

Åh ni ser ut att ha haft det så sjuuuuukt skönt!! Jag ångar av avundsjuka men unnar er såklart :) Välkomnar hem till underbara vinter/SNARTvår Sverige, där vi vanliga har harvat runt under tiden ni legat i solens Thailand.... Kram till er!

Linda sa...

Fia: Jaa visst va den :)) Inte lätt att få till alla på samma bild *ler*

Anonym: Tack :))

Jossan: Tack!!! Joo det känns väl helt ok å komma hem, ikväll blire träning!!! Som jag har längtat ;)

Åsa: Hihihi.. du är ju bra söt du :)) Vi hade verkligen en jättebra resa :)) Hann med mycket oxå!! Nu längtar jag till nästa ;)

Kramis

Anonym sa...

Jag tror du hann med att ligga på stranden och pressa lite iallafall, lilla pepparkaka där... =)
kram kram J

Anonym sa...

Haha! Det var ju naturligtvis jag som missat att skriva under med namn :) Kraaam /Kicki

Linda sa...

J: Äre Jenny på jobbet mån tro?!! :)) Jaa lite färg har jag väl fått iallafall... men snart är den borta igen.. :)

Kicki: Jaha :)) det var du!!!! På lördag ska vi va med varann :)) KUL!!

Kraaam