lördag 10 april 2010

5 mån...

Ja gud så fort tiden går, min lilla kille har redan blivit fem månader! :)) När vi var i Thailand så gjorde Lennox det till en vana att sova 35-40 min åt gången.. på tok för lite för lille herrn, han har även fortsatt så nu när vi är hemma.. *mindre bra* Men idag när jag åkte ner och mötte upp flikkorna för lite lunch på Bim så somnade han i bilen ner, sov hela lunchen, prommisen på stan och även under "glass fikat" :)) Så väckte jag honom när jag skulle åka hem igen.. totalt 2 h 45 min.... YES!!!



Solen sken så fint när vi satte oss... men på ett kick var den borta.. å då blev det kallt om små fingrarna ;) Men snart så!!!!

P.S Ikväll är det FEST!!!!!

7 kommentarer:

Suzanne sa...

Åh så gott det såg ut m glass =)
När man kan äta glass utomhus, DÅ är det vår minsann!

Skoj m fest =)

Kram

♡ Kakan♡ sa...

Låter som en härlig dag:-)

Fia sa...

Mmmmm glass var ju gott men tusan så kallt... Vårkänslan var sådär.... :/ haha!

Linda sa...

Suzanne: Hihi.. jaa det var gott, men kallt ;) Snart en date va?!!

Kakan: Jaaa med gooa vänner, sånt behöver man!! :))

Fia: Jaa idag var det lite bättre med vårkänslorna.. eller hur :))

PUSS!!

Suzanne sa...

Jaaa, gärna en date snart, mycket snart =)

Elin sa...

Aaaaaah vad harligt, det ser ju ut som om all sno ar borta????
Kram

Elin sa...

Aaaaaah vad harligt, det ser ju ut som om all sno ar borta????
Kram