tisdag 20 april 2010

Jobbig natt..

Jaa natten var allt annat än rolig.. Lennox kom aldrig till ro utan vaknade hela tiden och var ledsen.. Han spottade ut nappen, var jätte snorig och varm.. Jag använde näsfridan, han fick näsdroppar och suppar, jag försökte gunga han till söms, men ingenting hjälpte! Lilla hjärtat :)) Jag väntade bara på att Leon skulle vakna och komma in.. men som tur va så sov han hela natten.. Idag har Lennox 39 graders feber och är allmänt hängig.. han sover i vagnen just nu, men väldigt oroligt! Jag kan oxå tro att det är tänderna som spökar.. Vi får väl se!


6 kommentarer:

Anonym sa...

det syns på gull ungen att han har feber! pussa han från mej!// gud mor

Caroline sa...

Men huga då, stackars lilla Lennox!! Jag har också haft jobbiga nätter nu i ca 2 veckor. Jag ser att gaddarna är på G och vill bara att dom ska komma ut!
Skickar en krya på dig kram till lillen!

Evan09 sa...

Men huffa lill bubben :( hoppas han frisknar till snart *kramar från oss*

Suzanne sa...

Nämen lilla lilla vän!

Miss E sa...

Men sötnosen :-( inge bra....många kryakramar till honom!!
<3

Linda sa...

Gudmor: Jaa ser du på ögonen.. hjärtat!! Jag pussar han lite extra från dig!!

Caroline: Åneej två veckor, det lät inte alls kul :) Jag hoppas oxå att det är tänderna.. då borde det gå över om några dagar iallafall! Sköt om er..

Evan: Jaaa fy bubblan, inge roligt alls :(

Suzanne: Mmm.. så jag tror inte det blir nån date imorgon heller *typiskt*

Miss E: Tack :)) Du.. jag har ett "inbjudan" till dig ;)

Kraaaam