lördag 4 juli 2009

Fullspäckad dag...

Klockan tio var vi uppe på Norra berget för lite lek med Lina och Vilgot :) Vädret var verkligen växlande, när solen var framme var det jättevarmt men sen blåste det kalla vindar emellanåt..



Vid två tiden kom söta mamma och Erik upp för att vara med Leon ett tag.. Lars och jag åkte ner på stan och mötte upp en hel drös med folk ;) för lite sen lunch.. Men efter ett tag i ett av tälten så blev det för kallt och vi intog Svenssons istället :))






På kvällskvisten åkte jag och Leon ner till Kina där det var partaj!! Lars hade vi redan skjutsat på festligheter ;) Hos Kina var grillen i full gång och det bara rullade in folk :)) Vi var kvar till halv nio men sen åkte jag hem för att lägga den där lilla :) Nu sover han och jag ska bara va... Underbar dag med massa aktiviteter, sånt gillar ju jag!!

Inga kommentarer: