onsdag 22 juli 2009

kl: 06.25

Imorse hade Leon precis vaknat, kommit in till oss och Lars hade gett honom välling.. Han åt upp, vi ställde flaskan åt sidan och jag sa lite fint: Älskling, nu somnar vi om ett tag :) Leon tog min hand, strök mig på kinden och sa: vi är bästisar, mamma :)) Min andra hand hade jag på magen och kände lillebror böka på där inne.. En våg av tacksamhet sköljde över mig och jag blev alldeles varm i hela kroppen! Tack för att jag har fått förtroendet att vara eran mamma! Jag älskar er!! :))

2 kommentarer:

Fia sa...

Åhhhhh men gumman... Nu måste ju Fia fälla en tår lr två.... Vackert skrivet! :)) å nu förstår jag ju äntligen vad det innebär!

Linda sa...

Fia: Jaa nu vet du vilken obeskrivlig känsla det är.. å den bara växer för var dag! Magiskt verkligen!!

PUSS på dig och hoppas brösten är bättre... :)