söndag 19 juli 2009

Lördag...

Igår hämtade vi upp lillen som hade sovit hos farmor och farfar, och åkte direkt ut till Pallviken :) Idag var det jätteskönt och ingen blåst!! Tyvärr blev Leon stucken av en geting på halsen, nästan på en gång vi kom dit... vi höll kollen på honom men som tur var svällde det inte upp nåt! Han blev jätte rädd och skrek rätt ut.. Älsklingen då!! *hjärta*



Myser med mamma efter bad :))



Leon fotar på min älskling!! :)



Älskar sommaren med grillat.. å min nya bricka ;)



Sommar fin :))

4 kommentarer:

Fia sa...

Åhh men titta brickan! :D Köpte du den lr haru fått?

*KRAMA*

Linda sa...

Fia: Jaaa fin va?!! Jag fick den av mamsen :)) så fin så!! Sen fick jag även en till större av Lea och Jonna, så nu har jag så det räcker!

Kramis

Pia Alm sa...

Snygga naglar! Var har du gjort dem? Jag tycker inte jag kan ha nagellack med mina storhänder men man kanske ska unna sig hjälp med formen...
Stackars lillLeon... jag ska bespruta världen mot getingar så de låter bli honom. Kram

Linda sa...

Pia: Vart jag har gjort dom?! Haha.. hemma i soffan :)) å då ska du veta att jag aldrig filar dom heller... Naturliga ;)
Jaaa ta bort dom där hemska.. usch och fy :))

Kraaam på dig gumman