torsdag 16 juli 2009

Ompysslad...

Idag har vi varit runt i Birsta och först köpt present till Melker som fyller 3 år imorgon :)) och sen kollat på en ny tv, då våran har gått sönder!!! Men hur trött kan man bli dårå?!! Nu tittar vi på världens minsta som vi hade i sovrummet förut... *ler*

När vi kom hem från våran shoppingtur så kom min mamma med köpt pizza.. åhh så gott...men onyttigt ja vet ;) Sen hade hon även med sig en brownies med glass... men äckligt?!! Nää jag tror inte det :)) Nu måste jag nog sluta äta så här dåligt iallfall.. annars slutar jag väl som en flodhäst *haha* Skönt tycker jag iallafall det är att slippa tänka på maten och att det är serverat och klart!! :)) Tack mamma!!




Leons favorit just nu ;)

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

I bland får man vara äckligt onyttigt, de är rätt sunt:O) hi hi

Hoppas du fått en fin start på dagen.
Såg en bok i går som hette Trots boken, tänkte på lille Leon då *LER*

Kramen

Linda sa...

Jossan: Jaa visst får man det ibland :))
Haha.. jaa det finns ju jätte många böcker om just trots.. men än så länge går jag på egen känsla!! :) Hoppas du fått en bra dag idag!!

Stoor kraam