torsdag 23 juli 2009

Mathildas dag...

Jaa idag fyller ju Mathilda 20 år och vi har såklart varit där och grattat!! Supergod smörgåstårta och ingen blev ju gladare än jag!!! Hade bara ätit en sallad på Mc donalds och vad är det i den då?!! Crap bara... ;) Sillen hade styrt upp en överraskning som började imorgon kl 05.00 :)) Åhh va spännande!! Det kommer att bli tokbra gumman ;)



Annars då.. jaa det regnar ju men det är ju ingen nyhet precis! Jag har iallafall bakat muffins idag och städat lite då killarna roade sig på annat håll :) Skönt att få lite gjort... Nu har jag pannknack så jag ska hoppa ner i sängen tänkte jag :)

Sov gott mina bloggisar ;)

2 kommentarer:

Fletch sa...

Om jag orkar kanske jag kommer en sväng (om jag får:-))...själv eftersom P jobbar tyvärr.

kramar

Linda sa...

Fletch: Jaa men såklart du får!!! Gärna :)) Hoppas du mår bättre gumman!! PUSS