söndag 5 juli 2009

Ikea..

Idag var vädret mycket svalare och det var ju definitivt inget bad väder.. så jag och Leon åkte ut på Ikea och Birsta några timmar :) Med blandade känslor åker jag därifrån.. inte alltid lätt att vara själv med den där lilla.. en egen vilja av stål har han och ibland är han from som ett lamm.. Jag kom iallafall hem med nya gardiner, en stol till Leon, ljuslykter och ett kakfat :))



Efter passet grillade vi lax, åhh så gott!! Och så blev jag inspirerad igår av Miss E och Miss Diirty på en ny potatissallad... Den blev kanon till laxen!! :)

5 kommentarer:

Lotta sa...

Fniss........Miss Dirrty,,,du...visst är den smarrig?!
kraaaam,,,,snart ses vi igen!

Linda sa...

Miss D: Hihi.. jamen du är ju en hotting kan jag lova :)) Å den blev super duper god!! Nu lovar du att kommentera här istället för FB ;)

PUSS Sweetie...

♡ Kakan♡ sa...

Så du hittade ett fat iaf:-)

Kramis K

Lotta sa...

Promise!!!!!oki....ses snart!tihi!

Linda sa...

Kakan: Jaa jag tog det på ikea ändå... de andra jag hittade var så dyra :) men det blev bra!!

Lotta: Bra gummsan!! :) Har sagt till mamma om rulltårtan *hihi* för din skull!!

Kraaaam