torsdag 3 september 2009

Birsta city...

Slutade tidigt idag så jag och Leon åkte ut på Birsta ett tag :)) Leon ville ju såklart till småland så vi provade idag igen!! Jag hann bara in på Birsta city när dom ringde efter mig, 15 min räckte för idag tyckte Leon ;) Älskade godis propp!! Jag shoppade iallafall bara till mig idag!! Två par leggings, nya trosor och en scarfs :)) KUL!!



På kvällskvisten hämtade Suzanne mig och vi åkte ner till Barista och surrade lite :)) eller inte så lite heller!! *haha* Jag åkte hemifrån kl sju och halv elva var jag hemma igen ;) så går det när man har trevligt!! Tack igen för pratstunden!!

4 kommentarer:

Suzanne sa...

TACK själv!!
Det var så roligt, även om jag var skakis från början, körde som en toka o parkerade ännu sämre ;-)
Glad att jag lärt känna dig gumman!

Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Mys med fika dejt:)

Ha en skön fredag och trevlig helg på er.

Kramar

♡ Kakan♡ sa...

15 min på Småland var ju inte mycket att hurra för;-) Vi har hört att man MÅSTE hålla sig inne på själva Ikea för att få lämna kidsen där. Men de kanske har ändrat nu. Det vore ju super i sådana fall:-D

Kram K

Linda sa...

Suzanne: Haha... jaa åsså blev man kallad älskling ;) Lovely!!!

Jossan: Jaa verkligen!! Trevlig helg själv vännen!!

Kakan: Joo men det är säkert så fortfarande, kom på det när jag gick ut genom dörrarna... men det var ingen som sa nåt :))

Fredags kraaaam...