fredag 4 september 2009

Yes..

Det är helg!! Den är så välkommen så ;)




Ta hand om varann :))

7 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Ta hand om er med, och om lillmagen:-) Du, såg förresten att Vero Moda börjat med mammakläder!! Kanske kan vara nåt för dig tänkte jag då:-)

Kramis K

Suzanne sa...

Gokväll "älskling" ;-)

Här sitter jag o äter popcorn o dricker Trocca till. Samtidigt så läser jag nyttiga recept på din hemsida. My god, det där Kesella/Kvarg grejset är ju med i nästan allt. HUR har jag kunnat missa denna grej?

Till veckan börjar jag iaf, och då ska den där kesellan handlas hem =)

KRAM

marie sa...

ja, visst var den välkommen!! jag är helt slut efter första arbetsveckan efter semestern :) ha en fin helg gumman! kram

Lotta sa...

meen eller hur!!!!å ikväll ses vi gumman!!!!!kommer *dodisen* oxå?*kramar*

Linda sa...

Kakan: Jasså det visste jag inte :) ska genast kolla upp det!! Hoppas ni får en mysig helg tillsammans :))

Suzanne: Haha.... ;)
Det ända man får tänka på att den skär sig gärna i mat, så blanda ner den det sista du gör!! Å du det kommer att bli tok bra det här!! Hmm.. jag kommer inte in på din blogg idag, lösen krånglar för mig, konstigt va?!!

Marie: Väldigt välkommen!! *ler* Jaha.. så nu är du inne på banan igen då!! :)

Lotta: Tjopppa!!! :)) Ikväll kommer vi :)) Inte dodisen då, han få va med farmor och farfar!! Men jag och Lars, inte dåligt det heller ;)

Kraaaam på er!!

Suzanne sa...

Linda, jag har mailat nytt lösen till dig! =)

Jag är toksugen på att följa med imorgon, vilka ska med?

Kram

Linda sa...

Suzanne: Hello :)) Såg på messet att du skulle mä :) Bra!!! Det är bara du och jag baby, räcker inte det ;) Nää men det är jag som har passet!!! Å jag tar bilen ner själv, åker nog lite tidigare än dig :) Tack ändå!! Syns på egan då!!

Kramis