torsdag 24 september 2009

Mvc..

Idag var det mitt tredje?!! besök hos barnmorskan, å då är jag i vecka 32 just nu! Ja ja.. indragningar på allt.. vad ska man säga?!! Lillbubbas hjärta slog iallafall jämt och fint, 136 slag/min och mina värden var bra! Magen hade växt 5 cm sen jag var där sist och nästa träff blir om 2 veckor! Jag kan tydligt känna när lillen har hicka å det är ju så mysigt!! *hihi* Det gjorde jag även med Leon :))



Ikväll har jag varit på min tredje, även här ;) fika denna vecka!! *ler* Ikväll var flikkorna på Waynes och unnade oss lite gott :))

I våran familj så står jag för fikat och Lars för träningen *haha*

9 kommentarer:

Miss E sa...

ÄH...och du gör det så bra så ;-) å vi är nog lite fikatokiga *fniss*...tack för ikväll!!

Puss & Kram

Pia Alm sa...

Ja tack för ikväll! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Mys med tjej fika!
Fin magen växer, åh vad tiden går fort!

Kramar

zara sa...

å det var inte ofta du fått gå dit. "tur" att det är ditt andra barn.. För med första är man ju lite mer nojig, eller hur!?
Lycka till med slutet av graviditeten & förlossningen.
Du ser fantastisk ut med den fina lilla magen!
Skillnad med min :)

Linda sa...

Miss E: Haha... jaa jag tror det jag oxå ;) Myys var det iallafall!!

Pia: Tack själv sweetie!!

Jossan: Väldigt!! Jaa nu börjar den bli stor, som din ungefär ;) Inte långt kvar nu för er... spännande!!

Zara: Absolut.. jaa jag är glad att det som sagt inte är mitt första.. då fick jag gå betydligt fler gånger.. :) Å tack så mycket för lyckönskningarna!! Efter födseln kommer en till beställning på ett halsband, bara så du vet ;)

Kraaam och trevlig helg..

Fia sa...

Finmagen ♥

Linda sa...

Fia: Tack söt :))

Unknown sa...

Nu e det spännande. Inte så långt kvar. Jag kollar in bloggen för att se hur du ligger till. Inväntar med spänning =) Kram tjejen

Linda sa...

Sussie: Jaa det börjar närma sig nu :)) Otroligt spännande hur man fixar det här med två småtroll :)) Sköt om dig... *kramis*