onsdag 16 september 2009

Make over..

Idag har jag varit hos bästa Mathilda och klippt & färgat utväxten :) eller slingor gjorde vi!! Hon är så duktig och jag blev nöjd ännu en gång!! Sen skyndade jag mig hem och badade, igen ;) med Leon :)) Imorgon slutar jag fyra och då ska jag bara vara hemma!! Får dåligt samvete när jag jobbar så sena dagar, men just nu är läget så.. och då får man ha kvalitets tid istället och göra nåt roligt när man väl har chansen :)




Inte lätt att fota sig själv.. men lite ser ni kanske :))

9 kommentarer:

Miss E sa...

Fin du blev (eller det är du ju jämt)!!

Kram på er

Eva sa...

Jättefint flickan! Vi saknade dig ikväll, men vi tar igen de nästa vecka kanske. *kram*

Helene Taflin sa...

Snyggt! Guud vad härligt att få gå och fixa sig lite. Man känner sig alltid lite extra fräsh då! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

VACKRA DU!

Ha en underbar dag och mys på med busen i kväll:)

KRAMAR

vera sa...

supersnyggt!!! :)*kramis!*

Linda sa...

Flickor: Tack tack :)) Det känns superskönt och fräscht! Är ju så skönt att bara sitta där och njuta *ler*

♡ Kakan♡ sa...

Fiiint:-)

Lotta sa...

snygging!!!!lika fin som vanligt!:)

Linda sa...

Kakan & Lotta: Tack flikkor!! Jag är verkligen nöjd!!

Trevlig helg på er.. *kramis*