lördag 19 september 2009

*längtar*

Nu börjar jag verkligen längta tills lillebror kommer till oss :)) Denna graviditet har gått så fort.. man har en liten hemma och så jobbar jag heltid, så tankarna är oftast någon annanstans! Men på kvällen när jag lägger mig i soffan så går det inte att ta miste om att det finns någon därinne som oxå vill ha min uppmärksamhet :) å det får han så gärna!! Jag tycker att han bufflar mer än vad Leon gjorde och jag vet inte om det är inbillning eller inte.. vilket som så kommer vi nog få en till vilde i familjen ;) Leon är underbar att prata med om lillebror.. han har såna funderingar om vart han ska sova, äta och idag om han kunde åka med honom på snowracern i vinter :)) Våra två killar kommer att få det underbart roligt tillsammans :)) det är jag övertygad om!! Hela familjen längtar efter dig vännen!!




Om 9 veckor kommer vi att vara 4 i familjen... *kärlek*

6 kommentarer:

Fia sa...

Vi längtar åxå! ♡

Josefin sa...

Hihi, Gud så gulligt med Leon och snowracern... :)

Syskonkärlek är underbart!

Hoppas du mår bra, kramar!

Åsa sa...

Gisses vad fort det gått!! Underbart spännande för er :)

♡ Kakan♡ sa...

Oj, är det så kort tid kvar! Underbart:-D

Jossan-Wellness by me! sa...

Snaaaaart!!:D Vad mysigt för er med ännu en lite buspojk:)

Ha en fin dag.
Kramar

Linda sa...

Fia: Jaa jag vet ju det gullet :))

Jossan: Hihi.. eller hur.. ;) det kommer så mycket roligt ur hans mun nu!! Å ja jag mår prima!!

Åsa: Jamen visst gör de :) Känns fortfarnade väldigt overkligt att vi ska bli 4 :)) men otroligt kul!!

Kakan: Jaaa :))

Jossan: Jaaa å ännu mera snart för dig!!! Hihi.. spännande!!

Kraaam på er...