måndag 21 september 2009

Energi...

Idag var en sån här dag när jag hade fullt av energi i kroppen, härligt tycker jag!!! Fick nog lite inspiration av min kille då han igår fixade hur mycket som helst här hemma, även om han var lite bakis ;) Idag när jag kom hem hade han fixat nya snörasskydd och nya stuprännor :)) Då fick jag oxå ny energi och röjde först undan i köket, lagade middag och sen snodde jag ihop en blåbär och hallon smulpaj :)) Haha... De ni!! Och så kom mormor upp och fikade med oss :))




När Lars kom hem från träningen åkte jag ner till Kina för lite tankning av ny energi!! Myys faktor nummer 1, såklart!! :))

3 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Jag får oxå alltid energi när J dolar på här hemma..då kan jag bara inte sitta still:D Sedan är de ju så mycket roligare när man båda hjälpa åt och dolar på.:)

Ha en fin dag tjejen.
Kramar till dig och magen

Pernilla sa...

Nämen... va inte de Peters jobb *hehe* Du vet han som jag bor me som jämt är hemma & rullar tummarna ;) Be Lars stöta på om han vill ha hjälp - de e ett måste om de ska nå fram *ler*

Kram kram
Pernilla

Linda sa...

Jossan: Jaa men så är det faktiskt :)) Mycket roligare när man känner att båda gör något!! Idag däremot var jag trött *ler*

Pernilla: Jaa men eller hur?!!! Det var ju din killes jobb jue ;) Hoppas allt är bra!!

Kraaam