måndag 28 september 2009

Sick...

Igår kväll började jag må illa så jag sa till Lars att jag går och lägger mig och ser vad som händer.. Sov oroligt och vaknade flera gånger och fick sedan vid tre tiden gå upp på toaletten och göra nummer två ;) Mådde fortfarande dåligt på morgonen så det blev ju självklart till att stanna hemma.. Idag har jag mått bättre, ingen speciell matlust kanske.. men inge illamående iallafall :) Imorgon blir jag oxå hemma för att vila upp mig, men sen är jag nog tillbaka på jobbet igen!!

Jag undrar fortfarande om det var en släng av magsjuka eller om det var något jag ätit *hmm*

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Godmorgon på dig!

Hoppas de känns bättre i dag och att du sovit bort magbesvären.

Skickar en stor krya på dig kram

Linda sa...

Jossan: Good morgon!!! Jag känner mig mycket bättre idag!! Har redan ätit frulle och ska nog ta lite kaffe nu :) Inga känningar för dig än?!!! Hoppas den lilla vill komma ut snart!! *ler*

Stoor kraaam

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej söt igen!


Härligt att höra!!
Morgonens första kopp är sååå god, håller tummarna för att du nu bara får må bra:)
i dag är de lugnt här i magen, förrutom att pyret försöker ta en annan väg ut än "nödutgången";O)
Tränar sina ben genom att spänna ut revbenen, mycket skönt;P "benpress" liksom..

Ja de hoppas vi med, vi är startklara, hi hi.

Kramar tillbaka

Linda sa...

Jossan: Haha.. jaa kommer att bli som mamma och pappan upp i dagen :)) Jag håller alla tummar för er.. håll oss uppdaterade!! Men de vet jag att du gör ;)

Kraaam