lördag 19 september 2009

Rastlös...

Idag har vi mest rännt omkring.. köpt massa grejjor till verandan, mera bark, varit på Rösta och Systemet och såklart handlat mat :)) Det märktes på eftermiddan att Leon inte hade fått varit ute och lekt/sprungit av sig nåt idag.. bara varit inne på affärer.. Så jag sa åt honom att ta på sig skorna och spring några varv runt huset.. Haha.. som en hund liksom ;) Jätte kul tyckte han.. Så jag räknade och han sprang.. Sen somnade han gott ;)



Köpte ett litet hjärta igår :))

Nu är jag solokvist.. Lars är ute med grabbarna och jag gör inte många knop.. ganska skönt det oxå ibland!! Goo kväll!!

2 kommentarer:

Suz sa...

Hihi, lillvoffsingen då ;-)

Nu ska jag ta o baka en kaka jag tänkte jag! Tyvärr hade jag inge kakao eller såna smarriga saker hemma så det kanske bara blir en hederlig sockerkaka...

Kramen

Linda sa...

Suz: Jaa min lilla hund :)) Bolt även kallad ;)
Kakan var ju super god!! I love choklad!! *hihi*

Kramiz