lördag 12 september 2009

God morgon...

Imorse vaknade jag och kunde inte somna om.. var jätte täppt i näsan.. men kände mig ganska utvilad så jag låg och tittade på mina killar *hjärta* Till slut vaknade Leon och vi gick upp och tittade på Svamp Bob :)) Nu blir det frulle och sen en dusch!! Det som är inplanerat idag är en fika på stan med Kattis och flikkorna :)) Myys..

Ha en underbar dag!!



Igår kom mormor förbi och vi tittade på Wall#E och åt popcorn :))



Sen kom även Victoria och hennes Sebastian :)

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen

Är de gravid täppa eller förskylning.
Tycker näsduschen som finns på apoteket är jätte bra när man har haft grav täppa. Annars är Renässans Mentol plus super om de är av förskylningssympom:)
Bara lite tips:)

Hoppas att ni får en fin dag, här är de soligt och en jätte fin höstdag.

Kramar

Linda sa...

Jossan: Heej!! Å tack för tipsen, ja vet inte riktigt vad det är.. jag tror att jag är förkyld.. men kanske lite både och :) Tycker min förkylning aldrig går över och att den inte heller blir värre.. Ja ja..

Hoppas ni har haft en bra dag!!! Sköt om er.. *kramis*