tisdag 1 december 2009

3 veckor...



Älskade hjärtat har blivit 3 veckor... SÖT!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen dåligt söt :)
Är han redan 3 veckor?!?! Oj, vad tiden går fort! Tycker nyss du var o jobbade m oss. Hörde att du skulle komma förbi imorgon. Skoj :)
Ses snart! Kraaam/ Kicki

Elin sa...

Nooooomen lille Lennox :-) Söööötisen då! Snart ses vi! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

SÖÖÖÖÖT!!

KRAMAR och ta nu och beställ ett linne;)

Anonym sa...

Vilken sötnos!
Vi ses imorgon, kul att få träffa er! :)

Kramar
Anna

Anonym sa...

Heej!
Gud, vad söt Lännox är!!!

Jag ser verkligen fram emof att få träffa er imorgon :)

Kram, kram: Diana

Anonym sa...

Hej igen! Jag menar Lennox så klart!.

Vi syns!
Diana

Linda sa...

Kicki: Heeej!!! Jaa visst är han söt, å imorgon får du hålla i underverket, å träna du vet ;)

Elin: Jaaa lika söt som han var då han låg som en groda hos dig :)) Tack för ikväll, väldans mysigt!!

Jossan: haha.. jaa lite iallafall :)) Å jaa jag kanske måste hugga in på det där :))

Anna: Jaa det ska bli jätte mysigt å komma tillbaka :) Jag längtar redan!!

Diana: Hihi.. jag förstod jue det :)) Imorgon kommer vi!!! Det ska bli jätte skoj!!

Kraaaam

Åsa sa...

Men världens sötaste såklart!!

Som han växer! Ska han gå i pappas fotspår ;) Skönt att få ha en "egen" mysdag med Lennox, självklart ska ju även han få lite egntid med mamman :)

Kram kram

Linda sa...

Åsa: Jaa sötisen våran :)) När kommer eran tvåa då?!!! ;) Jaa det är svårt att få tiden å räcka till.. men jag gör mitt bästa!!

*kramar om*

Anonym sa...

Men guuuuuuuuuuu vilket gobit!!! Söööötis!!!

Hoppas ni mår bra!
Inte långt kvar tills vårat lilla knyte kommer! :o) LÄNGTAR!!!

KRAAAAAAMMM

Alexandra