måndag 28 december 2009

Bra kväll...

Vilken skillnad från igår.. en helt annan bebis :) Jag har fått tillbaka min Lennox ;) Ikväll åt han vid halv nio tiden.. och sen vid halv elva.. däremellan vilade han lite i min famn.. det märktes att han mådde mycket bättre i magen idag! Åhh va skönt!! Efter sista målet la jag ner han i sin säng.. jag hörde att han låg och filosoferade lite, fick gå in och ge nappen två gånger, men nu sover han sött!! Duktiga duktiga unge!! :))




Min lilla rumpnisse :))

5 kommentarer:

Fia sa...

Sötaste rumpnissen i världen! :D Hoppas hoppas hoppas vi kan ses imorrn nurå! Saknar er! <3

Helene Taflin sa...

Men hur söt som helst... vilken lite skatt!

♡ Kakan♡ sa...

Han är så himla himla söt Lennox!!!!

Unknown sa...

Men herregud. Vilken söt liten skit, där, så söt. Gillar denna söta grabb som hans storebror. Underbart =o). Hoppas ni har det bra tjejen! Puss o Kram och Gott Nytt År =) Kram igen....

Linda sa...

Fia: Jaa men imorgon ska vi va med varann :) Å det blir myssigt de!!! Det var alldeles för längesen nu, skärpning!! :))

Helene: Hihi... jaaa rumpnissen våran!!

Kakan: Visst är den underbar bilden, älskar den :))

Sussie: Hihi.. jaa dom är bra söta båda mina pojkar!!! Men det tycker väl varje mamma va?!! ;) Vi har det bara bra, tack!!! Å gott nytt till dig mä...

Kramisar