tisdag 1 december 2009

Mys dag...

Idag sov jag och Lennox till klockan tio :) sen myste vi på i soffan hela förmiddan.. Det är inte alls lika lätt att sitta och gosa och bara mysa när man har storebror hemma, så jag får passa på när han är på dagis :) Lennox måste ju oxå få lite mys tid med mamman *ler* Å det är ju så underbart!! När vi hämtat Leon på dagis så åkte jag och Lennox ner på stan för att möta upp Fia, vi tog en räkmacka på charm och surrade lite :)



På kvällskvisten åkte jag och Lennox ner till Elin för att gratta henne, vi fikade, surrade och tittade på Desp såklart!! Vilken myys dag det blev för mig idag *hihi*

6 kommentarer:

Elin sa...

Ja men mys, tycker ni ska komma nästa tisdag osså ;-)Det var bara sååå mysigt att få ha er hemma i soffan båda två :-) Jag är fullkomligt förälskad i Lennox, lilla söta hjärtegrynet <3
Ha en underbar dag vännen!
Kraaaam
och pussa den lilla från mig <3
ps.Du var såå duktig o amma! :-)

Jossan-Wellness by me! sa...

Låter härligt!!

Kramar

♡ Kakan♡ sa...

Mammalivet är toppen va:-)

Kramis Kaka

Linda sa...

Elin: Haha.. jaa det började med hund snack å sen blev det bara barn prat ;) Å jag lovar att jag har pussat den lilla från dig!

Jossan: Jaa det var bara så mysigt igår, bara slapp hela dagen :)) Det känner väl du igen ;)

Kakan: Jaaa jag bara älskar det :)) Hur mår ni då?!! Hoppas ni har klarat er... nästa vecka då du :))

Kraaama

erica sa...

hejsan! Nu är jag här och tassar igen;=) Ville mest önska en trevlig kväll! Och säga att jag bytt bloggadress...den nya är mycket bättre!!! KRAM
/Erica

Linda sa...

Erica: Tack detsamma :) Okej.. då ska jag kolla in till dig då!!

Kraam