torsdag 17 december 2009

Julbord..

Idag åkte jag och Lennox till Vreten igen :)) för vi var bjudna på jullunch!! Första julbordet för min del :) å det var smarrigt!! Sen åkte vi hem och jag städade lite till... mina jobbar kompisar skulle ju komma å då var det bäst att det var rent hemma *haha* Så jag putsade och fejjade ;) Vi drack iallafall glögg och åt pepparkakor.. hur mysigt som helst :)



Första julbordet.. :))



Så här bra tålamod har Leon ;)



Kicki på värsta bus humöret, till Leo och Leon´s förtjusning.. :))

5 kommentarer:

vera sa...

åh va gott med julbord! har ätit ett redan och det var gudomligt;)trevlig helg på er! kram kram=)

Anonym sa...

Så mysigt!
Hur känner du Kicki? Hon tränar på Helex och är så himla deffad! Duktig tjej. Jag har ett stort Lennox/Leon begär... När? Kram Pia

Maria sa...

Heej ni ser ut att ha haft det trevligt med fika och massa bus....:) synd att jag inte kunde komma...men en annan gång=) Kraam!!

Anonym sa...

Tack så mycket för en trevlig kväll Linda! Jättemysigt o jag bjuder på bilden ;)
Kraaaam/Kicki

Linda sa...

Vera: Jaaa det var gott :)) Nästa blir väl på julafton tror jag!! Hoppas ni får en mysig helg oxå..

Pia: Jaa hon är superduktig :)) Jag jobbar ju med henne!! Hon är så goo så :)) Jamen snart kan vi väl ses... Skrotungarna saknar dig oxå..

Maria: Jaa mys bara :) Synd att inte du kunde komma, men vi tar det en annan gång då :) Å tack för presenten.. jättefint!!

Kicki: Vi kan väl göra om det snart!! Å du är ju den snyggaste ändå ;)

Kraaaam