fredag 4 december 2009

Första badet...

Idag var det premiär dopp för Lennox :)) å han tyckte det var helt ok!! Leon kom in och skrattade då Lennox låg i handfatet.. han tyckte nog det var lite konstigt att han fick bada där!!




Till lunch åkte jag ner och mötte upp mina tjejer :)) Kina, Pia, Fia och Eva plus Hugo, Axel och Lennox då såklart :)) Vi åt på Evolet och det var supergott som vanligt!! Nu är det mys fredag hemma hos oss, med chips och popcorn... Ice Age 3 har Leon önskat och sen är det mitt program IDOL!!! Trevlig kväll...

10 kommentarer:

vera sa...

men åhh vilken myskille!!! trevlig helg på er,kramisar;)

♡ Kakan♡ sa...

Lennox har så fin liten haka:-) Så söt!

Här ska också ses Idol nu. Nere har Ante & grabbarna filmkväll så jag antar att jag får inta sovrummet om jag överhuvudtaget ska höra nåt;-)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Va mysigt :)
Det var kul att träffa dig o lille Lennox häromdan o snart ses vi ju igen :) De e bra de!!
Ha en bra helg så ses vi på torsdag, kraaaaam!/Kicki

Jossan-Wellness by me! sa...

GUD SÅ SÖT HAN ÄR!!

Ha en härlig 2:a advent.

KRAMAR

Linda sa...

Vera: Jaaa mys var verkligen rätt ord *hihi* Hoppas du mår bättre snart!! *håller tummen*

Kakan: Haha.. jaa kanske det, fick titta en extra gång på korten :))Å visst var Erik helt outstanding!! Jag håller på han ja :)

Kicki: Jaa det var det verkligen :) Jag saknar er alla!! Men snart ska du och jag ta en indoorwalking tillsammans, det blir kul de :))

Jossan: Mmm... bästa sötaste bebis!! *ler* Trevlig lördag..

Kraaam till er

Helene Taflin sa...

Gud va söt han är lille Lennox!

Katharina sa...

Men söta söta lilla Lennox!!!!
Så fin han är!!

Snart ses vi..längtar
Kram

Linda sa...

Helene: Jaa våran lilla rumpnisse ;) Hoppas allt är bra med er..

Kattis: Jaa!!! Å jag längtar oxå efter er.. men på måndag kommer ni!! Myys...

Kraaam

Evan09 sa...

Vilken harding! Gudfar ar sa stolt :)

Linda sa...

Evan: Haha... jaaa va bra!!! Lennox och Leon hälsar så mycket!! Myys på nu bara!! :)) *kraam*