lördag 26 december 2009

Rutiner..

Lilleman har ju hunit bli 6 veckor i tisdags.. och jag tycker att det fungerar jättebra med våra rutiner.. Lennox äter med 3-4 timmars mellanrum, lite tätare på kvällen :) Äter sista målet vid halv elva, elva och sover sen till tre ungefär.. vaknar sen vid sex igen, och vid halv tio innan vi båda går upp för dagen :) Sen några dagar tillbaka sovar han i egen säng :) Det är bara att lägga ner honom med tutten och "lejonet" så grymtar han lite innan han somnar själv :) Duktig kille!!

Efter han har ammat så är han vaken ca 1-1½ timme och sedan somnar han så sött.. oftast helt själv! På kvällen vill han dock gärna sitta i famnen då magen krånglar lite grann.. han drar ihop benen och skriker till.. för att sedan bli nöjd igen.. gunga i famnen är bästa medicin då!



6 kommentarer:

Suzanne sa...

Alltså han är så söt så hjärtat smälter på mig varje gång jag ser honom! Sötaste plutmunnen någonsin!

Kram och god fortsättning vännen

Linda sa...

Suzanne: Haha... va gullig du är :)) Nu är det bara till att producera.. annars kommer du väl och snor Lennox snart *ler* å det vill jag inte ;)

Kraaaam :))

Suzanne sa...

Jag ska försöka att låta bli gumman, men det blir svåååårt! Så håll i honom hårt!! ;-)

Vi måste ses snart så jag får kramas m både dig o lilen!

Kram

Anonym sa...

Ja han är så himla go och fin :) men det är ju storebror också
Kram
Helen

Josefin sa...

Otroooligt söt!

God fortsättning, kramar! :)

Linda sa...

Suzanne: Haha.. jooo jag vet ju det!! *ler* Hur jobbar ni då?!! Jag ringer dig imorgon istället!! :)

Helen: Jaaa båda är härlig på sina sätt :) Å tack för att du tvättar jackan!! Gulle dig :))

Jossan: Hihi.. Jaa :) Å detsamma :)) Hoppas allt är bra med dig!! Såg nog din korr på bloggen.. cool ;)

Kraaam