torsdag 10 december 2009

Julmys...

Ikväll har jag och lillen varit på Vretens julmys, å det är alltid så roligt att träffa alla :)) Jag är verkligen superglad att jag jobbar med alla dessa underbara människor!! Å Lennox var verkligen supersnäll, inte för att jag trodde nåt annat heller ;)



Finflickorna äter tomtegröt :))



Julklappen i år skulle börja på bokstaven K.. å dessa fick jag :)) *supernöjd*



Lennox fick oxå paket :) En tavla där man gjuter av handen eller foten, plus en laban body med sockor :) Tack igen!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Det var kul att ses o mysigt att få snusa på lille Lennox :) Han är så fin o väldans snäll! Ses snart igen, kraaam! / Kicki

Anonym sa...

Och vi är superglad att vi har dig:)!!Det var så mysigt att få träffa er ikväll, och Lennox är ju den finaste!Jag längtar redan tills nästa vecka så man får snusa lite mer bebis..../Kram Jenny

Maria sa...

Ja, han var så söt lille Lennox:) äntligen fick man träffa honom....ses nästa vecka igen:)
Kraam! // Maria

Anonym sa...

Kul att träffa er ikväll!
Sköt om er så mycket så ses vi ngt framöver! :)
Kram
Anna

Jossan-Wellness by me! sa...

Laban grejer e sååå söta!
Hoppas ni mår bra och får en fin fredag tillsammans.

Kramar

Elin sa...

MYYYYS! Efter regn kommer solsken juuue :-) Hihi! Längtar tills ikväll - ha en fin dag så länge vännen! *KRAMAR OM*

Lotta sa...

åh va myssit gumman!!!längtar nu...

Linda sa...

Kicki: Hihi.. jaa värsta mamman du kommer att bli ;) fixar du ju galant!!

Jenny: Å tack :)) Japp, nästa vecka ses vi igen.. kanske ska träffas så här hela året *haha*

Maria: Jaa :) Blir kul när ni kommer och hälsar på!! Hoppas tentan gick bra nudå!!

Anna: Jamen detsamma :)) Jag kommer visst på jullunchen :)) så ni blir inte av med mig!!

Jossan: Jaa visst är dom söta :)) Trevlig helg tjejen :)

Elin: Jaa visst är det så :) Å ikväll är det mys för hela slanten :))

Lotta: Jaa äntligen ska vi va med varann :)) Jag ringer dig imorgon då!!

PUSS!!

Annika sa...

Nämen det är ju du Kicki! Att jag skulle se dig på en sida bara sådär. HAHAHA! God jul på dig.
//Annika (Solle)