fredag 11 december 2009

Buss..

Idag tog jag med mig barnen ner på stan.. å till Leons förtjusning så åkte vi buss :)) Väldigt smidigt måste jag säga.. Istället för att packa in båda barnen, lasta i barnvagn, leta parkeringsplats, lasta ur vagn och så ur med barnen från stolarna.. Å sen ska man hem oxå, nej mycket bättre med buss, måste bara fixa ett busskort nu :)) När vi kom ner gick vi på Kulturmagasinet, Leon lekte lite och jag ammade Lennox, gick super bra!! En liten fika och sen hem med bussen igen :) å då somnade Leon *hihi* Jobbigt att vara på stan :)



Nu ska vi köpa hem mat och äta tillsammans med Elin och Andreas :) Sen blir det spännande!! IDOL!!! Jag håller alla mina tummar för ERIK!!!!

5 kommentarer:

Åsa sa...

De skulle dock lära sig av storstäderna bara (och typ i Östersund tror jag). Gratis buss om man åker med barnvagn, då skulle verkligen fler utnyttja komunalt tror jag, för barnen älskar ju att åka buss!! Trevlig helg!!

Suzanne sa...

Duktig mamma!!
Våra barn tycker oxå om Kulturmagasinet, träbåten är en stor favorit =)
Håller med Åsa, tänk om ändå bussarna skulle vara gratis när man reser m barnvagn, men inte då - här bara höjer o höjer de avgifterna =(

Trevlig helg vännen!

Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen

Ser du någon form av rutiner hos Lennox? Tycker de är kul att höra hur de är för alla andra med små:)

Ha en fin lördag
Kramar

Linda sa...

Åsa: Va?!! Jamen det skulle ju vara helt perfekt, varför inte!! Ska tjäna pengar på allt, fyy..

Suzanne: Jaa jag kände mig ganska duktig faktiskt.. för du vet ju hur det är med två, å helst när en ska ammas och så.. *ler* Men jag lär mig :))

Jossan: Hello!!! Jaa faktiskt så gör jag det redan.. jag skriver att eget inlägg om det, snart hoppas jag ;)

Kraaaam

Elin sa...

Jätte mysigt var det :-) Tack igen!Och helgen fortsatte i samma tecken! (Kolla in bilderna på bloggen) Snaaart är det jul! *kramar om*