måndag 21 december 2009

Snökaos..

Men shit va det har snöat!!! Lars och Leon var ute och skottade på dan.. eller de lånade grannens snöslunga för att vara mer exakt :) Lars var ute i 2 ½ timme och röjde.. herregud!! Ja ja man ska inte klaga nu.. vi ville ju ha en vit jul :)) Själv var jag inne och torkade golv.. måste städa nu innan julafton då alla kommer till oss :) Första julen som vi kommer att vara i vårt hus, å det känns jätte mysigt tycker jag!! Vi blir väl ca 14 st så det är mycket som ska fixas!! :)



Lennox sov så bra i sin säng idag.. 3 timmar närmare bestämt!

7 kommentarer:

Suzanne sa...

Men sötungen!
Längtar efter er alla jag =)

Nästa gång får ni komma hem till oss och mysa!!

Kram

Eva sa...

Men vilken sötpropp! Hann ju aldrig hålla i lördags heller :( Måste ses snart så man kan få snusa lite på honom :) *Kramen*

Linda sa...

Suzanne: Å jag efter er :)) Men vi kanske kan styra upp nåt i mellandagarna :) vi kommer gärna till er!! Vi hörs på telen..

Eva: Jaaaa *hihi* Kanske imorgon då?! Du ska väl med på Bim :))

Kramisar

Åsa sa...

Men gisses han är ju bara för ljuvlig!!

Ha en underbar jul!
Kram kram

Linda sa...

Åsa: Jaa visst är han söt *ler* Nu blir du lite sugen va ;) Good jul!!!

Kraaam

♡ Kakan♡ sa...

Jag vi oxå snusa på han:-)

God juuuuuul!!

Linda sa...

Kakan: Jaa vi ska ju såklart styra upp en date :) Jul kramar...