tisdag 8 december 2009

8/12 -09

Idag kom mormor och Erik upp vid lunch tid och vi gick på en långprommis tillsammans :)) Det blev inge dagis för Leon idag, tyckte han var väldigt hängig imorse, så han blev hemma.. Vi var ute i över två timmar och det var helt underbart friskt ute.. bara man klär på sig så finns det ju inga dåliga väder, eller hur?!! Det märktes på Leon att han inte var riktigt hundra, för han ville sitta i vagnen hela tiden.. men skönt för han att komma ut och andas lite frisk luft, det är aldrig fel.. :) När vi kom in gjorde vi iordning glögg och peppisar :) Åhh så gott.. och så kom sötaste Fia och Hugo förbi.. men hur mysigt kan man få ha på en tisdag och allt ;)



Mitt hjärta fyra veckor idag :))

3 kommentarer:

Elin sa...

ÅÅååh men va myssigt! :-) Han är ju bara för söt den där lilla! Duktiga mamman som har matat honom duktigt så han blir stor och staaark! :-) Hihi!

Jag har precis vaknat ur en förkylningsdvala, blev riktigt sjuk på kryssningen och blev så hes att jag tappade helt rösten bla. Varit hemma nu i två dagar och imorn måste jag försöka ta mig till jobbet, har inte tid o va sjuk :-(
Men ville titta in här innan jag gick och la mig för att se att allt var bra med er! Och det var det juuu! :-) Tur! Massa kramar till er vännen!

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej Linda

Hoppas ni mår bra idag:)
Vem tycker de att han är mest lik? och vem säger de flesta att Leon är lik? Nyfiken som vanligt;)

Här är de mest att fröken är lik Jocke men hon har "vår" familjs näsa och mun:)

Ha en underbar dag och ta hand om er.
Hade varit kul att få träffas och ta en vagn prom och prata en massa bebbeprat;)

Kramar

Linda sa...

Elin: Hihi.. han går upp bra i vikt och det känns ju jättebra!! Tack för din omtanke.. du är ju bara för gooo :)) Tycker inte om din telefon bara ;)

Jossan: Hihi.. nyfiken får man vara, såklart ;) Leon är nog en liten blandning av mig och Lars, men de flesta tycker nog Lars ändå :) Lennox är mest lik Lars tror jag, men har min näsa.. *ler* Jag tycker det är jätte svårt att se sånt, helst när dom är så små... Jag tar gärna en sväng med barnvagnen.. men när kommer du då?!! ;) Isåfall tar vi en heldag med Ikea och allt :))

Kraaam