torsdag 21 januari 2010

Birsta..

Halv elva parkerade jag och Lennox bilen på Birstas parkering :) Å det var ju nästan tomt, lovely!! Sen strosade vi runt i kanske två timmar, tittade och shoppade såklart ;) i många många affärer!! Därefter intog vi charm för lite lunch.. jag tyckte att det var så skönt att vara själv, läste tidningen, tittade på folk och bara njöt av lugnet :)) Sen vaknade Lennox så då fick han lite mat och sen gosade vi lite oxå ;)



Kanske inte den bästa lunchen, men god var den :))



Med lite presentkort och halva reapriset så fick jag detta för 300 kr :)) WOAW va?!!

5 kommentarer:

Fia sa...

Lovely! Jag blir avis... Vill åxå shoppa! ;P

vera sa...

ojj vilket fynd! säger som fia, vill också shoppa=)

Linda sa...

Fia: Jaaa man blir ju så lycklig av att shoppa, konstigt nog ;)

Vera: Japps :)) Jag kan ja!!

Kraaam

Suzanne sa...

Men shit vilka FYND!
Sjalarna såg ut att vara superfina!!

Såg din kommenter om bad. Vart ska ni bada och vilka ska med? Jag är nämligen själv m BÅDA barnen då Ante jobbar dag hela helgen och jag har aldrig tordats åka m bägge själv eftersom "Vilde Bill" gärna och ofta springer runt som en liten ganing...

Kram

Linda sa...

Suzanne: Jaa jag är oxå själv :)) Men Jossan och Jerry har lovat å hjälpa mig, så vi kan hjälpa varandra!! Vi ska till Matfors :)) Men jag ringer dig imorgon!! *puss*