måndag 11 januari 2010

Lördag..

Blir min nya resultat dag! Alltså den dag då jag redovisar hur det går i min lilla utmaning :) I veckan körde jag 3x30 min cardio, ingen choklad, förutom en liten bit 70% chokladbit till kaffet varje dag :) Och så skärpte jag till maten avsevärt.. hoppade exempelvis inte över lunchen och tog en bulle istället ;) Det gav resultat.. 1 kg ner på vågen! Det känns bra för motivationens skull!! NU är jag taggad :)) Nästa lördag blir det även redovisat hur mycket jag har tappat i cm.. Spännande!!

8 kommentarer:

Elaine sa...

Vad duktig du är! Jag är född utan sån bra karaktär... :)

Jag har dock tappat 2 kg senaste veckan pga sjukdom. Bara sova, knappt äta är orsaken - men jag tror de 2 är tillbaka redan nu :)

Kram!

vera sa...

kör hårt gumman!!men inte kan du ha så mkt att gå ner heller?tycker du är snygg som du är,kramisar=)

Helene Taflin sa...

Vad duktig du är. Hejja hejja!!!

Elin sa...

Duktiga mamman! Men som Vera skrev så är du ju snygg ändå ;) KRAMIS

marie sa...

Vad duktig du är gumman! jag måste verligen snäppa upp mig men har varket haft ork eller motivation. jag har ju inte mått så bra men nu börjar det kännas bättre och med insomningstabletter får jag äntligen sova så nu kanske det går till sig. Ses kanske på egan någon dag :) kramar

Suzanne sa...

Men herregud vännen!
Jag runnar mig verkligen ett endaste gram, tror det är tvärkört för min del =(
Kommer nog att få ligga på + 8 kg resten av livet nu jag!! (nu vill jag inte ned just 8 kg, men iaf 4 vill jag ned)

Vad ska jag göra?

KRAM

Suzanne sa...

runnar = rubbar

Linda sa...

Elaine: Haha.. jaa men gör man så fina och goda bakverk som du gör så är det ju inge konstigt!! ;)Hoppas du är på bättringsvägen iallfall... Krya på dig vännen!

Vera: Tack! Jag har ju iallfall 4,5 kg från graviditeten.. å vill kanske gå ner liiite till :))

Helene: Tack!!! Jag kämpar på!!

Elin: Å ni är snälla.. men man ska ju känna sig snygg oxå.. å det jobbar jag på :)

Marie: Å det var längesen... Va bra att det går åt rätt håll iallafall då :) Då kanske vi syns på egan!!! Kämpa på..

Suzanne: Nää inte är det kört heller, skärp dig!! Allt ligger i kesellan ;) just kidding!!

Kraaaam på er..