onsdag 13 januari 2010

Dagis..

Igår var det första dan på dagis för Leon, efter 3 veckors jul ledigt! Det gick faktiskt över förväntan att lämna och när jag hämtade sen så hade han haft jätteroligt!! Skönt :)) När jag kom hem från dagis tog jag och Lennox en powernap på två timmar!! *hihi* Gud så skönt det var! Annars så skrev vi på faderskaps papperna, åt middag och körde lite racerbilbana :) Ännu en dag har gått..



Storebror.. vad tittar du på?!! :)



Klappar lite på magen.. :)



Åsså en puss på lillebror!! :)

8 kommentarer:

Elin sa...

Finpojkarna igen :-) Mys! Klart vi ska ses snart! Tror det vore bra för Svante att få träffa Leon också, han behöver social träning med barn redan som valp! Han är sååå söt lilla Svante. Kolla min blogg får du se ;) Kramis!

Anonym sa...

Vilka sötsnören du har :)
Kraaaam/ Kicki

vera sa...

Herregud va söta de är era små killar!! han är snäll med lillebrorsan hihi=)

Suzanne sa...

Fina bröder!

Men så stor han har blivit lille Lennox!

Ser fram emot morgondagen =)

Kramen

Linda sa...

Elin: Haha.. jaa å Leon älskar ju alla djur så det blir nog bra!! :) Har ju min skål hos dig oxå!!

Kicki: Hihi... sötsnören :)) eller sötnötter!! Snart äre du och jag på Helex!! *längtar*

Vera: Jaa han är faktiskt jätte snäll och omtänksam.. blir inte avis heller, duktig!!

Suzanne: Jaa han växer som attans :)) Imorgon är det äntligen du och jag!!! Å lilleman då såklart!!

Kraaaam på er alla söta!!

Petra sa...

Så söta :-) Skönt att dagislämningen går bra!

Jennie & Grodan sa...

Fina barn :)

Linda sa...

Petra och Jennie: Tack tjejer!!! Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kraama