måndag 4 januari 2010

Dag 1..

Då är första dagen avklarad och det gick ju fin fint :)) Fiberhavregrynsgröt till frulle, köttfärsbiffar och ris till lunch och kyckling och ris till middag!! Till mellis blev det keso, kanel och lite nötter.. fanns ju ingen kesella hemma :) och till kvällsmål kesella, yoghurt, nötter och linfrön.. Körde 30 min på gångbandet på egan och for sedan till Lidhl och införskaffade kvarg! Så nu finns det några dagar iallafall :))



Supergod middag :)) Lätt som en plätt!!



Mitt nya smycke har kommit :) Love it!!

6 kommentarer:

Miss E sa...

Vackert smycke.....å maten såg himlans god ut ;-)

*kram*

Elaine sa...

Vilket fint smycke! :)

Kram!

Caroline sa...

Åh vilket fint smycke!

Elin sa...

Duktig flicka! Fint smycke osså såklart! Imoooorn är vi ledig igen :-)

snylander sa...

Vilket fint smycke och vilken duktig nyttig tjej, jag är avis på din självdiciplin=)

Kram

Linda sa...

Miss E: Jaa tack!! Å du, va myssigt det var ikväll!!! Mera mera :))

Elaine: Jamen tack!! Älskar det!!

Caroline: Tack :)) Beställt av Zara (länk hos mig) Kolla in du med..

Elin: Jaa å det gick ju super.. så roligt att vara tillbaka!! *ler*

Sandra: Heeej!!! Tack!! Jaa men jag har ju Thailand som sporre.. då går det bra ;)

Kraaam