lördag 30 januari 2010

Innedag..

Idag jobbade Lars så jag var hemma med pojkarna :)) Det var så kallt ute så vi hittade på saker inne istället :) Vid tvåtiden kom mormor, Erik och Mimmi upp.. vilket alltid är uppskattat!! Tack för all hjälp, det behövs så lite :)) Mormor och Leon var ute en sväng och plumsade i djupsnön, å vi skrattade för fulla muggar här inne ;)




Ikväll är det ju Robinson finla!!! Iiii... va spännande!!! Min favorit är Mats så jag hoppas att han kammar hem hela skiten ;) Vem är din favvo?!!

6 kommentarer:

Evan09 sa...

Jag försökte kika på robinson idag men det va såå tråkigt att ja somna =/ spanar på finalen nu å får se hur länge jag håller mig vaken jag håller tummarna för din gubbe ;) Smarriga bollar du har gjort! *mums*
Måste komma å hälsa på er snart :)
*kram*

Anonym sa...

Hej!
Höll mina tummar för Hasse (eller Sanna) och det var inte förgäves tydligen! :)
Gud vad Lennox är lik sin storebror! Så söta, nästan så man blir sugen på en till själv! :) Kram

♡ Kakan♡ sa...

Min favvo var också Mats, men blev glad att iaf inte Jimmy vann!!

JaanaM. sa...

Skönt att vara inne när det är kallt ute. Ville vara det igår, men ville träffa vänner, så det var bara att knalla ut. Ha en bra söndag

Linda sa...

Eva: haha.. men durå ;) somnade!! Å jaa bollarna var riktigt goda.. å jag har kvar idag! Hur blir de dårå?!! :))

Malin: Jaa när det var Hasse och Jimmy i final så var absolut Hasse min favorit! Jamen snart kan ni väl ta en till *hihi*

Kakan: Jaa eller hur!!! Han var ju bara så bäst ;)

Banana: Jaa jätteskönt!! Ibland är det bara att klä på sig.. brukar bli bra det oxå!!

Kraaam

Tord Yvel sa...

Mmm, negerbollar!