onsdag 6 januari 2010

Kallt...

Men fyy bubblan va kallt det är ute... har varit inne i två dagar nu och det ska ju bara bli kallare! Nää nu räcker det tycker jag :)) Jag har iallafall varit på egan och kört crosstrainern i 30 min idag.. jätteskönt och det gick faktiskt lätt som en plätt.. tänkte köra pumpen men vågade inte riktigt.. har som sagt inte varit på efterkontrollen än och tänker främst på mitt "sår", vill ju absolut inte få nå brock eller nåt.. måste kolla upp det genast!



På eftermiddan var mormor, Mimmi och Erik här :)) så nu har vi beställt tåg till Arlanda!! Iiii.. det börjar närma sig nu... *ler* Snart ligger vi där på playan :))

6 kommentarer:

Elin sa...

Perfeeekt! Såg dig inte på egan, måste gått om varandra precis om du var där på fm :)
Kram

Linda sa...

Elin: Jaha... joo jag var där nästan precis kl tolv :) Skönt för dig å va ledig!! Och snart är det helg igen!! :))

Kraaam

♡ Kakan♡ sa...

Men nu fattar jag nada, verkar ha missat att ni ska iväg!!!! VART ska ni? Thailand igen???

Kram Kakis

Linda sa...

Kakan: Va?!!! Har du missat den?!!! Yes.. 15 mars åker vi till Thailand.. i tre veckor!! Vi har hyrt ett hus i Ban Phe och mamma, Erik och Mimmi ska oxå med... Ghaaa.. va jag längtar!!!! *hihi*

Kramis

♡ Kakan♡ sa...

Men fasen vad jag blir avis!!! Låter ju helt underbart. Och 3 veckor!!!!! Åååååååååååååååååååååååååååååå

Linda sa...

Kakan: Jaaaa *hihi* Jag lovar att uppdatera så mycket jag bara kan :))

Trevlig fredag!!