torsdag 16 september 2010

Allvarligt?!!

Idag hade vi en lunch date med Jenny M, halv tolv skulle vi träffas på stan :)) Lennox vaknade dock halv sex imorse.. så vi var lite trött här hemma! Efter att vi hade lämnat Leon på dagis så somnade Lennox i sin vagn 9.10, jag lyssnade igenom pumpen en sväng och la mig sedan på soffan, vid kanske halv tio.. Jag vaknade sedan av ett ryck.. HALV TOLV!!!! Hallåå... jag visste knappt vart jag var, hade någon ställt om klockan och sov verkligen Lennox fortfarande?!! Jag fattade ingenting!! :) Fick ringa till min date och be om ursäkt.. och boka om dejten :) Hmmm.. vi behövde nog den där sömnen båda två!! :))


2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Skönt att du fick sova!!:)

Linda sa...

Jossan: Jaa faktiskt :)) Vi får ta lunchen en annan dag!

Kraaam