måndag 6 september 2010

Skit...

Igår kväll kände jag av halsen och imorse hade det inte blivit bättre... Skit!!! Jag vill inte bli sjuk nu... *grrr* Ingen träning idag alltså... Men jag kurerar mig med c-vitamin och glutamin nu!! :)



Vi har ju köpt ny bil!!! Värsta sorten oxå ;)



När Leon slutade klockan två så hämtade jag upp honom och så åkte vi till mormor i Nedansjö :))



Det var helt ljuvligt väder idag.. så vi satt ute mest hela tiden!! :)




Jag älskar mormors nya hus!!! *hihi*


Tog en prommis till "bron" och kastade lite sten... Leon var överlycklig ;)



Vackert!! :)

5 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

VILKA härliga bilder!! Åhhh fin bild som fina famljen köpt!!

Kram och ha en fin tisdag

Helene Taflin sa...

Det känns som att din mamma bor i närheten av mina föräldrar. Antar att hon bor i närheten av lilla smala bron, tyckte jag kände igen det från bilderna. Bor hon på "Sör-sidan" eller på E4-sidan?

Linda sa...

Jossan: Jaa det var lika härligt som det såg ut :)) Å bilen är king!!! *hihi*

Helene: Jaha.. det visste jag inte!! Du har helt rätt.. vi gick till "lilla" bron igår.. å hon bor på sör sidan :) Man svänger vä efter bron.. :) Kanske vi syns på "landet" ;)

Kraaaam

Fia sa...

Åhhh vi vill åxå följa med till mormor på landet! Såg superfint ut! :))

KRAM

Linda sa...

Fia: Jaaa det klart vi ska åka dit!!! :)) Snart tycker jag!!

PUSS min vän