måndag 13 september 2010

V.37

Yes.. denna vecka är det öppet hus på Ego :)) Bara å komma och träna med oss!! Men boka gärna då det blir fullt ganska så snabbt, 2 dagar innan kan man boka sig på det pass man önskar! Eftersom Lars jobbar natt den här veckan så blir det lite ändring i mitt tränings schema :) Jag kommer endast å köra pass å ingen styrka alltså.. :)

Onsdag: Danceaerobic 17.35
Torsdag: Pump 19.15 REALESE!!!!
Söndag: Pump 11.15




Idag har jag sjuuuukt ont i framsida, baksida ben och rumpa sen pumpen igår!! Hade inte kört pump på 6 veckor och jaa.. jag kan knappt gå idag... Det gör nästan för ont.. inte bra!! ;)

5 kommentarer:

Evan09 sa...

Jag har bokat in mig på pass hos dig imorgon. Wihooo :D
Kraam kram

Linda sa...

Eva: Meeen gud så roligt!!! Äntligen ska jag få träffa dig, var ju så längesen jue ;)

Kramis

Lina sa...

Hej Linda

Såg på egos hemsida att du ska ha danceaerobics ikväll, så jag passar på att skicka en liten hälsning till dig, och aerobicsgänget om det går bra?!

Jag fick för en månad sedan en liten son, han är fantastisk och allt har gått bra. =)
Han heter Jonathan.

Vi ses någon gång framöver, ha det så jättekul på passet ikväll.

/Hälsningar Lina från aerobicsen -nu utan tjock mage ;)

Linda sa...

Lina: Meeen heeej å grattis!!! Jag har tänkt på dig och undrade så när den lille skulle komma!! Visst är det underbart!!! *ler*

Passet gick super bra idag!!! Det var jätte mycket folk och deltagarna var grymma!!!

Sköt om dig nu.. så syns vi på egan snart igen!

Kraaam

Lina sa...

Ja det är verkligen underbart, obeskrivligt! =)

Va kul att passet gick så bra.

Ha det så gott!

Kram Lina =)