torsdag 30 september 2010

Torsdag...

Idag blev det en morgon prommis runt sjön :)) Såå skönt!! Å till lunch köpte jag en sallad och åkte till Lina och Vilgot :) Hon vabbade idag eftersom lillskroten var lite hängig..



På kvällen blev det axlar och stepp maskinen 20 min :) Å imorgon bär det av till V-ås och SM i bodybuildning och fitness!!! Som jag längtar :)) Pojkarna blir hemma så vi ska ha en barnfri helg och bo på hotell, äta gott, umgås och få inspiration till tusen! Jag är värd den här helgen känner jag!! Åsså får man längta lite, inte dumt det heller!! :)



PUSS min lilla älskling!! :)

3 kommentarer:

vera sa...

ha så himla mysigt nu! och njut av ledighet tillsammans;) måste ses snart?;D stor kram från vera

Fia sa...

<3

Linda sa...

Vera: Tack!!! Å det hade vi verkligen :)) Hoppas du mår bättre, ta hand om dig!!

Fia: Som vi saknade dig!!!!