onsdag 8 september 2010

Trött mamma...

Natten och morgonen gick bra för Leon och han klagade inte på nåt.. så det blev dagis för den unge mannen ;) Konstigt tycker jag att det var, men glad att det inte blev nå mera :))

Den lilla godisråttan håller på att gå mig på nerverna nu ;) Han gnäller hela tiden.. vill inte vara själv på golvet, drar mig i byxorna jämt och ständigt, även när man sitter på toaletten.. och hur irriterande är inte det då ;) det går inte å sätta honom i stolen för att exempelvis värma maten, det tar typ 30 sek... näää då blir det grin!! Jag blir tooookig!!! Ghhaaa... skit unge!!!! ;)





Idag blev det en tripp till Birsta City.. kände att jag ville komma ut och göra nåt! En lunch på Charm och en ny tröja till Leon blev de :)) Nu ikväll har jag kört pass på egan och det var oxå bara såå skönt å få komma hemifrån... Imorgon tar vi nya tag!! :)) Eller hur?!!

3 kommentarer:

Helene Taflin sa...

Guud vilken snygg kofta! Härlig höstig färg! Vart har du köpt den?

Linda sa...

Helene: Taack!!! Den är super gammal, tyvärr.. :) Gina för kanske 2 år sen..

Trevlig helg! *kramis*

Josefin sa...

Håller med...Jätte fin!!