tisdag 14 september 2010

Våran dag..

Idag cyklade Leon till stan och jag prommade med vagnen :) Det går ju bra när det är nerför.. annars blir han lätt lite lat... ;) Eftersom vädret var sådär halv tråkigt så gick vi på Kulturmagasinet :) Lennox lekte i "pölen", Leon och jag läste Alfons och när Lennox senare tog en "nap" så spelade vi spel :) Jätteroligt tyckte både jag och Leon :))



Leon vann båda omgångarna :)



Sen mötte vi upp Jenny, Maria och lilla Lea på Barista :))



Å va längesen vi träffades.. det var verkligen på tiden :)) Tack för idag mina vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var supermysigt att träffa er idag,ser fram emot nästa träff, hoppas det inte dröjer så länge bara!! Kram

Maria sa...

Ja, det var verkligen trevligt:) det får vi göra om snart....Kram!

helene sa...

vilken fin blogg du har, och söt familj! /Helene

Linda sa...

Jenny: Jaa visst vare :)) Å klockan fyra kommer ni va?!! ;)

Maria: Yes.. jag är helt mä :) Hoppas feberna har gått över för skrotan :)

Helene: Tack :)) va roligt med en "ny" kommentar! Det uppskattas alltid :))

Kraaam