tisdag 7 september 2010

Förbryllande...

Imorse klagade Leon på halsont.. men det tyckte inte jag var så konstigt med tanke på hur jag mår.. så vi gick upp, han drack välling och vi softade framför tv´n :)) Vid halv nio tiden gick jag och Lennox ner och duschade, Leon ville inte följa med.. men så hör jag Leon komma ner efter en stund.. - mamma, jag har kräkts... men nu mår jag bra! Va?!! Jag fattade ingenting..

Vi tog det lungt hela förmiddan, å till slut så ville han ha mackor, lite mera välling och festis :)) Å det gick hur bra som helst! Vi klädde på oss och cyklade upp på lilla Ica för en glass.. å sen till fåglarna en sväng :) Han var ju så pigg och vädret var ju helt lovely!! När vi kom hem åt Leon blodpudding och till middag fiskbullar och potatis! Va var det som hände egentligen?!! Lite konstigt vare iallafall.. Nu hoppas jag att det inte blir nå mer.. :)



På väg till Ankeborg.. :)



Älskar mammas brillor ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han har förmodligen halsfluss, eller en begynnande sådan. Min äldsta tjej som är 5 år har haft halsfluss två gånger och det har alltid börjat med att hon kräkts och får ont i huvudet ibland oxå ont i magen. Så det kan vara det, värt att kolla kanske.

Linda sa...

Anonym: Jasså?!! Åhh nej.. Okej ska hålla koll på det då.. Idag har han inte klagat på nåt, har frågat flera gånger om halsen, magen mm.. Men jag ska vara på min vakt.. Tack för upplysningen, det visst jag inte!

Kraaam