onsdag 15 september 2010

Galet...

Idag körde jag världens roligaste pass!!! Jag tror jag dööör... helt galet skoj!!! Vi var nästan 40 st och kanske 15 st hade aldrig kört aerobics!! Ohhohhh... ;) Men jag gjorde en blandning av mitt dance pass och så ett lite lättare block.. :) Å som dom kämpade!!! Dom var grym :) Jag är helt impad!!! Å på slutet när vi körde igenom passet gång på gång.. så tjoade dom!! Helt crazy.. jag är så nöjd!!!




Det här var den mest lämpade bilden som jag hittade ;) Vi har ju tränings kläder iallafall :))

5 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Jättefin bild på er!!!

Evan09 sa...

Helt galet roligt var det och med bästa instruktören ;) tihi
Kramis

Linda sa...

Kakan: Taaack :))

Eva: Hihi.. jaaa det var verkligen ett king pass!!! Du var grym!! ;)

Kraaam

Mathilda sa...

Weei!! Nu har jag äntligen kommit på ett sätt att kommentera på din blogg!! Snygga brudar förresten! Ska man kanske båga sig på ett dansaerobicspass?!

hihi kramkram!

Mathilda sa...

VÅGA SIG PÅ :P