lördag 11 september 2010

Inception...

Igår blev det bio för mig och Lars :)) Jag skulle ha bokat på Expendabables.. men bokade visst fel, jag hade klickat på Inception! Ooppss... ;) Men Lars ville verkligen se den vi hade tänkt så vi provade och byta biljetter.. Nää men då hade den slutat gått, i torsdags!! Jaha.. :)) då blev det "min" film ändå!! Å vilken film!! :)) Jag tyckte den var super bra.. man fick verkligen vara på sin vakt då man förflyttades mellan verklighet och dröm :) 2 ½ timme var filmen men det kändes inte ens :) Den här rekommenderar jag verkligen!!!!


2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen.

Mys med bio tillsammans..de var ett tag sedan här;)
Vår lilla tjej står oxå upp och snart snart traskar hon nog fram här.:) MYS TRÖLLET VÅRAT:D

Hoppas ni får en skön lördagkväll ihop. Nu ska jag sparka ut J ur duschen..verkar ha fastnat där inne.. så jag får lite sällskap i soffan, hi hi.

Linda sa...

Jossan: Heeej!! Jaa det var ett tag sen för oss oxå.. är inte lika enkelt å gå på bio nu för tiden ;)

Å snart kommer dom där stegen, är ju så sött å se :)) Längtar!!

Själv är jag solo ikväll.. Lars är på fest å vi hade ingen barnvakt, så jag fick vara hemma, men det är ingen fara!

Hoppas ni får mysigt!! Kraaam